Re: Oczyszczenie - ukladu pokarmowego.

From: p...@i...pl
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Oczyszczenie - ukladu pokarmowego.
Date: Wed, 2 Jul 2008 23:31:41 -0700 (PDT)

On 2 Lip, 15:37, Jarosław Grzyb <g...@o...pl> wrote:

> [...]
e.googlegroups.com...

> Chleb po zjedzeniu jest trawione na cukry, być może masz cukrzycę i zalecam
> badania w tym kierunku. Chcesz oczyścić organizm, to pij tylko wodę,
> ogranicz cukry do 100 % wymaganych dziennie (kilka gram w sumie, ale
> dostosuj sobie do treningu - być może dobra by była wizyta u dietetyka) oraz
> płatki ryżowe np. Myślę, że tydzień wystarczy żebyś uwierzył, że może nie
> chodzić o diete (gdyby z tym miał Twój organizm problemy miałbyś duże
> problemy z ćwiczeniem)
>
> Pozdrawiam

Badania na cukier robilem wielokrotnie bo wlasnie podejrzewalem
cukrzyce i wyszly wzorowo.
Do tego robilem krzywa cukrowa i tez wyszla bdb.
Jedynie co to zle mi wychodzi w badaniach helikobakter na ktory juz
bralem leki ale malo daja bo dalej wychodzi.
Moze to byc powodem takiego sampoczucia ?
Ale wracajac do sedna pytania sa leki oczyszczajace jelita w ogole ?
czy robi to sie tak inwazyjna metoda jak lewatywa itp ?