Re: Okulary ajurwedyjskie... [UWAGA - CROSSPOST]

From: Koziołek <d...@X...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.comp.dtp
Subject: Re: Okulary ajurwedyjskie... [UWAGA - CROSSPOST]
Date: Tue, 5 Oct 2010 00:21:01 +0200

Roman Smolkowski napisał:
> Mam pytanie - czy ktoś z Was używał ich? Zastanawiam się, bo dużo jest w
> sieci, ale głównie zachęty sprzedawców, a ja chciałbym spytać jak to z tym
> jest od strony użytkownika.
>
> Jaki był skutek i po jakim czasie?

Hm... Powiem Ci, jak to z nami było: gdy skończyliśmy Bardzo Dużą Robotę
(oklejanie kilku witryn folią OWV) i zaczęła nam odpierdzielać głupawka,
resztami z czarno zadrukowanej folii One Way Vision owinęliśmy sobie twarze
na wysokości oczu.
Nie powiem, było ciekawie, ale to dlatego, że "owij" był wielokrotny i przed
oczami robiły nam się różne dziwne wzorki (coś a la mijane autem dwa płoty,
tyle że statycznie). W każdym razie nikt się nie porzygał i było git.

Tak więc jeśli ktoś chce stestować, niech uda się czym prędzej z okularami
zerówkami w jednej łapie, piwkiem sikaczem w drugiej do pobliskiej "agencji
reklamowej". Tamtejsi spece od strzału wyciągną ze śmietnika resztki folii
One Way Vision i nakleją na szkła. Ewentualnie popytać na grupie
pl.comp.dtp - chłopaki na pewno mają jakieś wtyki.

Za efekt nie ręczę, ale nie powinien być gorszy, jak w tych "firmowych"
okularach z allegro.

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek
--
http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2009/08/Niesp
odzianka-dla-mamy-plcompdtp-21-kwietnia-2007.html