Re: Oliwa "truflowy"

Data: 2013-05-30 12:20:05
Temat: Re: Oliwa "truflowy"
Od: "Stefan" <s...@o...pl>

Użytkownik "piecia aka dracorp" <i...@w...eu> napisał w wiadomości
news:ko60fc$aui$1@dont-email.me...
> Witam
> Kupiłem sobie oliwę z oliwek z aromatem trufli. Znajoma powiedziała że
> dobre. Po otwarciu dziwny zapach. Trochę jak stary czosnek trochę jak
> substancja do nawaniania gazu. Najogólniej nic przyjemnego.
aromat zgodny z naturalnym? aromatyzowana zapachem czy na dnie ma okrawki
trufli? powinna pachnieć lekko grzybowo, tak jak w słoneczny poranek pachnie
podszyt w dębinie, bukowinie...Taki podobny do zapachu swieżo zerwanej
kani...
Znawcy twierdzą, iż inaczej pachną, inny smak mają np trufle z Toskanii od
prowansalskich. Ja taki bogaty nie jestem:(, ale będąc w Orvieto
zafundowałem sobie taką malutką fiasca olio di oliva al tartufo coś za 15
ojro
pozdr
Stefan