Re: PO-grobowcy.

Data: 2017-11-20 23:10:09
Temat: Re: PO-grobowcy.
Od: Kviat

W dniu 2017-11-20 o 21:34, XL pisze:

> Zo-ba-czy-my.

O tym marzą katolicy? O Stosach i szubienicach?

> Jest słaba, bo jest głupia

I przez to pisowi przybyło mądrości?
To tak nie działa.

>- wciąż nie przyjmuje do wiadomości, że Polacy
> jej NIE WYBRALI

A ty nie przyjmujesz do wiadomości, że nie wszyscy wybrali pis. Nawet
nie większość...

> i na ich za durniów zamiast siebie.

To tak jak pis.
A miało być lepiej.

> Działa w mniemaniu, że nadal jest POpierana.

Bo jest.
Tak jak pis był popierany w czasach po. Co w tym dziwnego?

> A tymczasem PO ostatnich PO(d)pisach w PE POdpisała na siebie ostateczny
> wyrok.
> Zobaczysz w najbliższym czasie.

Co zobaczę? Stosy i szubienice?
Wykrztuś to wreszcie, a nie straszysz i straszysz. I sama nie wiesz czym
straszysz.

> Zawsze mogą się POdpalić,

To taka katolicka rada dla bitej żony?
Jak mąż bije, to znaczy kocha? Tak? A jak się nie podoba, to się może
podpalić?
Dobrze się czujesz?

> zaraz po tym, jak wezwali odwiecznego wroga na
> POmoc

Przypomnij mi ile wieków ma już Parlament Europejski, bo chyba mi umknęło.

> oraz POdpisali swoje przyzwolenie na deptanie po Polakach.

Dobre podsumowanie wyborców pisu.
Dziękuję, zapamiętam.

> Co tam,
> niech wróg rozpieprzy im wspólny dom, skoro jest w nim wg nich i tak źle.

Jaki wróg? Co ty bierzesz?

> Nie biorą tylko pod uwagę pewnej bardzo polskiej cechy: Polacy są do
> przesady wyczuleni na targowicę oraz na wzywanie obcych do rozpieprzania
> ich Ojczyzny.

Sami robią to znacznie lepiej, nie?

> I właśnie teraz czują narastającą... wdzięczność. Dadzą temu
> wyraz niedługo.

Czyli co zrobią? Wypowiedzą wojnę "wrogom" i wszystkimi siłami obrony
terytorialnej będą rzucać kamieniami?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr