Re: Parowar - refleksje.

Data: 2012-03-13 11:35:08
Temat: Re: Parowar - refleksje.
Od: "Nixe" <n...@n...pl>

news:1lmwf4c3072iz$.1onz7azsc2q87.dlg@40tude.net...

> No właśnie wiele osób, w tym MŚK, tak jak i Ty, podjadało i wspomina, i
> zachwyty uskutecznia nad tymi parowanymi ziemniakami dla świń, więc
> chciałam wreszcie też spróbować.

A to nie jest kwestia gatunku? Kiedyś ziemniaki smakowały ziemniakiem, a
teraz to czasem strach jeść.
Podobnie jak "pomidory".

Ja świniom też wyżerałam, na wakacjach, razem z kuzynami ;-) Pamiętam, że
babcia nas zawsze goniła, że dla świń nie wystarczy i żeby nas powstrzymać
przed wykradaniem, to sypała na ziemniaki "osypkę" (tak na to mówiła, może
gdzie indziej inaczej to się nazywa), czyli po prostu przemielone na grubo
zboże. Nam to jednak nie przeszkadzało, bo z tą "osypką" były jeszcze lepsze
;-)

N.