Re: Pasta na chleb z czerwonej fasoli z czosnkiem?

From: "Sowa" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Pasta na chleb z czerwonej fasoli z czosnkiem?
Date: Mon, 3 Jan 2005 20:56:09 +0100

Użytkownik "A.L." <a...@n...pl> napisał w wiadomości
news:crbie9$fo$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Dałabym głowę, że coś takiego tu kiedyś było... Wydaje mi się, że to Sowa
> podawała. Chyba za dużo danych, bo google zawiodły :). Będę wdzięczna za
> pomoc. Zrobiła mi się ranka w ustach, fasola podobno pomaga, a witamina B
> tabletkach nic nie daje, nie goi sie diabelstwo i już. Ta pasta z fasoli
> wydostała się z zakamarków pamięci i kusi...
> Jak nie będzie odzewu, to zaimprowizuję :).
A to był tak:
"Szybka pasta na kanapki
- 1/2 puszki RedKidney-a ugnieść widelcem,
- dodać łyżkę majonezu (lub oliwy, lub musztardy),
- posiekaną natkę pietruszki/koperku,
- doprawić utłuczonym zielonym pieprzem, solą, kolendrą.

Smarować kromki chleba - można jeszcze przesmarować musztardą jak ktoś lubi
na ostro, położyć na to świeżego, lub kiszonego ogóra"

Ale na zajady to proponowała bym fasolową, albo fasolkę po bretońsku ze
strączkowych samodzielnie ugotowanych _bez_odlewania_ wody_ z gotowania. I
razowego chleba do tego, a rano do śniadania tłustego mleka.
Rewelacyjnym Źródłem witamin z grupy B są drożdże piwne - do kupienia w
pastylkach w aptekach.

Warto tez wiedzieć, że zajady mogą być objawem anemii, alergii, albo
skutkiem infekcji bakteryjne.

No i warto przynajmniej na jakiś czas odstawić kawę i herbatę.

Życzę zdrowia
Sowa