Re: Pasternak - c.d.

Data: 2018-02-05 16:45:47
Temat: Re: Pasternak - c.d.
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

Pan Ewa napisała:

> Czy słone masło, pomarańczowy ser "żółty" i ryż na mleku w puszkach
> to było to? To i mnie nawet przypadło z raz w udziale, kiedy w salce
> katechetycznej po religii siostry rozdawały.

Załapałem się na pół tony sera Gorgonzola. Nie że sam jeden, ale
widziałem taką dostawę. Lubię sery pleśniowe, nawet bardzo lubię.
Ale Gorgonzola w takiej ilości, w niedość dobrze chłodzonym
pomieszczeniu, po pewnycm czasie wytwarza wokół siebie niesamowitą
aurę. A czasu miała długo, bowiem lud złorzeczył, że mu spleśniały
ser przysyłają i brać nie chciał.

Jarek

--
Jeździmy samochodzmi bez dachu, jemy spleśniały ser i popijamy
starym winem. Bieda panie, bieda.