Re: Polska dla Polaków!

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Polska dla Polaków!
Date: Wed, 19 Jul 2017 01:41:47 -0500

"krys" <w...@n...pl> wrote in message
news:596efa0e$0$15200$65785112@news.neostrada.pl...

> Zastanawia mnie jedno - czym jest spowodowany Twój antypolonizm.
> Skoro wychowałeś się w Polsce, a gardzisz Polakami, tradycją i kulturą w
> której żyłeś, i w której nadal żyje Twoja mama, nasuwa się jedna
> odpowiedź-
> wywodzisz się od tych, co to im Polacy odszkodowanie mają płacić za
> uratowanie skóry ryzykując własnym życiem i życiem własnych rodzin.

Od tych czyli od których?

Poza tym moją wiedzę o Polakach interpretujesz jako pogardę, dlaczego?
To, że znam nas takich jakimi jesteśmy nie znaczy że nami gardzę!
Jesteśmy jacy jesteśmy - jedni lepsi, inni gorsi. Natomiast jak ktoś mówi
"polskie wartości" to nasuwa mi się właśnie na myśl to co napisałem wyżej.
Bo to w Polsce, nie w USA, napadli moich kolegów Hindusów z biura
jak przyjechali współpracować w Krakowie. Bo to w Polsce jest bunt przeciw
gejom większy niż w innych częściach Europy. Bo to w Polsce jest bunt
przeciw imigrantom ze strefy islamu, większy niż w innych częściach Europy.

> Nic takiego nie napisał.
> Mamy na terenie PL polskich Tatarów wyznających islam, i jakoś ich przez
> stulecia nie powyżynaliśmy. Na kresach żyją prawosławni, i też nic się nie
> dzieje. Świadków Jehowy też jakoś nikt nie przepędza do gett.

Gdzie tych Tatarów mamy? Ilu ich jest? Nie spotkałem żadnego...

> Biedroń i Bęgowski (Grodzka) jakoś nie mieli z tym problemu.
> Gej rządzi Słupskiem.

> Powinieneś zapytać Wietnamczyków, Koreańczyków, Ukraińców,
> czy chodzą kanałami, czy jednak swobodnie.

No ratowałem Hindusów, schowali się w kościele aby nie być pobici.
Potem przez resztę pobytu w Krakowie nie wychodzili z hotelu.
Powinienem się ich o coś pytać?