Re: Polska dla Polaków!

Subject: Re: Polska dla Polaków!
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Wed, 19 Jul 2017 10:40:06 +0200

W dniu 2017-07-19 o 08:19, krys pisze:

> Zastanawia mnie jedno - czym jest spowodowany Twój antypolonizm.

Zastanawia mnie jedno - czym spowodowany jest antypolonizm pislamistów?

> Skoro wychowałeś się w Polsce, a gardzisz Polakami, tradycją i kulturą w
> której żyłeś, i w której nadal żyje Twoja mama, nasuwa się jedna odpowiedź-
> wywodzisz się od tych, co to im Polacy odszkodowanie mają płacić za
> uratowanie skóry ryzykując własnym życiem i życiem własnych rodzin.

Gardzi? Zamiast bełkotać i bredzić jakieś insynuacje napisałbyś
konkretnie, w czym ta jego pogarda się przejawia?

Pogardę dla Polski i Polaków w wykonaniu pis, narodowców i fanatyków
religijnych możesz obserwować na co dzień: Polak homoseksualista nadaje
się tylko do utylizacji (i nie wycieraj sobie gęby Biedroniem, wystarczy
że zapytasz przypadkowo spotkanych "patriotów" na ulicy co o tym sądzą);
rozdawanie kasy i majątku Watykanowi i ich funkcjonariuszom; przymykanie
oczu i wyjątkowo łagodne traktowanie przestępstw seksualnych
popełnianych przez funkcjonariuszy watykańskich; dzielenie ludzi na
lepszych i gorszych ze względu na religię czy cokolwiek innego;
rasistowskie zachowania dzieci w szkołach (wyniesione z domu przecież) w
stosunku do innych _polskich_ dzieci tylko dlatego, że mają ciemniejszą
skórę; robienie z Polski państwa autorytarnego i demontaż trójpodziału
władzy; przekręty w SKOKach są fajne w przeciwieństwie do przekrętów
AmberGold; rozwalenie armii...
Można wymieniać bardzo długo.

Ty możesz coś wymienić?

Powrotu do zdrowia życzę.