Re: Pomysły na wołowinę

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Fri, 12 Dec 2014 14:45:19 -0800 (PST)
<m4hasd$ecv$1@node1.news.atman.pl> <m4hiie$sek$1@mx1.internetia.pl>
<m4hjfh$nbv$1@node1.news.atman.pl>
<546c6760$0$18077$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<546cb4fc$0$18087$65785112@news.neostrada.pl>
<546ccb8a$0$2859$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<a...@g...com>
Subject: Re: Pomysły na wołowinę
From: k...@g...com

W dniu piątek, 12 grudnia 2014 18:46:09 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> Nie wiedziałam, co to jest, więc sprawdziłam. Cóż, nie mam pojęcia, czy
> utną - przypuszczam, ze sprawa zależy od sytuacji, tj czy mają taki kawałek
> wołowiny, którego atrakcyjność dla innych klientów nie ucierpi po odcięciu
> tegoż bavette...

Pytam z ciekawości, bo zdarza mi się to cięcie spotykać czasami po marketach, więc aż
taka "egzotyka" to nie jest. Bardzo fajne steki z tego wychodzą, nawet z kiepskiej
wołowiny, tylko łatę wołową zwykle spotyka się, jak zapewne wiesz, w postaci
"rosołowej" i ciężko z tego poskładać to, co się chce;)

Dziękuję tak czy siak za informację, bo każde miejsce, gdzie jest coś innego niż
standardowy zestaw tj. polędwica, jakieś kawałki szpondra i udziec to dla mnie małe
zwycięstwo:)