Re: Problem z pieciolatkiem - prosba o pomoc

From: "Old Rena" <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Problem z pieciolatkiem - prosba o pomoc
Date: Wed, 7 Mar 2007 12:55:46 +0100

X-No-Archive:yes
Użytkownik "malalai" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
news:esm4h5$jvf$1@inews.gazeta.pl...
[ciach]
> Dzieciak jest nie do opanowania, a ja zupelnie nie wiem, co mam robic.

To poczytaj książkę Faber i Mazlish "Jak mówić, żeby dzieci nas
słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły". Może Cię zainspiruje.

> Bardzo prosilabym o wypowiedzi osoby, ktore wiedza o czym mowia,
> gdybanie i
> 'dobre pomysly' tutaj nie pomoga.

A to piękne zdanie jest. Już widzę te dziesiątki odpowiedzi od osób,
które przeszły to co Ty.
Nie interesuje Cię burza mózgów?

> Moze ktos z grupowiczow zna jakas dobra ksiazke poruszajaca takie
> tematy?
Znaczy, jakie? Agresja u dzieci? Skutki rozwodu rodziców i nowego
związku matki dla rozwoju psychospołecznego dziecka w wieku
przedszkolnym?

> z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi

Bardzo proszę. Polecam się na przyszłość.
I życzę powodzenia w rozwiązaniu problemów. Serio i życzliwie.

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]