Re: Prostytucja, normy społeczne (było: Niezależność)

From: "Ewa Ressel" <r...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Prostytucja, normy społeczne (było: Niezależność)
Date: Sun, 15 Dec 2002 22:29:11 +0100
<003b01c293af$773c5e00$9b4dfea9@nielegalny> <arrdmv$jg0$1@news.gazeta.pl>
<00c401c29470$f6797c40$9b4dfea9@nielegalny> <arva4e$p6r$1@news.gazeta.pl>
<asfm3o$t37$1@news2.ipartners.pl> <asftbu$iuo$1@news.gazeta.pl>
<ashtk7$94d$1@localhost.localdomain> <askior$5vb$1@news.tpi.pl>
<askmb0$3o3$1@news.gazeta.pl> <aspmgd$17n$1@localhost.localdomain>
<assoi0$63j$1@news.gazeta.pl> <3...@p...onet.pl>
<at2b6p$jdi$1@news.gazeta.pl> <at5dj5$1jk$1@news.onet.pl>
<at6p01$2hmp$1@news2.ipartners.pl> <at6q6c$sgt$1@news.onet.pl>
<at6qn5$2ir7$1@news2.ipartners.pl> <at6ts4$7i1$1@news.onet.pl>
<at756u$p6a$1@news.onet.pl> <3...@p...onet.pl>
<at77a1$1k2$1@news.onet.pl> <3...@p...onet.pl>
<at78cn$4ic$1@news.onet.pl> <3...@p...onet.pl>
<at7aod$e42$1@news.onet.pl> <atcppu$h0e$1@news.gazeta.pl>
<atcqpp$fh7$1@news.onet.pl> <atgb2a$sg8$1@news.gazeta.pl>
<athpp7$quc$1@news.onet.pl>

Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości
news:athpp7$quc$1@news.onet.pl...

> korzystają?
>
> 1. Prostytutka, jeśli nie została porwana i zmuszona do tego zawodu nie
jest
> przez nikogo krzywdzona. Jeśli tak twierdzi to do psychiatry. Tak samo
można
> wysnuć założenie, że nauczyciele czy mechanicy samochodowi są krzywdzeni.

Sorki, ale chyba trochę się zagalopowałeś. Ile młodych dziewczyn pragnie
zostać prostytutkami? Jakoś takich nie spotkałam. A osoby, które marzą o
zawodzie nauczyciela czy mechanika - owszem.

> Co z życiemu uczuciowym? To JEJ decyzja kiedy decyduje się na ten zawód,
czy
> z niego rezygnuje dla uczuć itp itd.

Ja tylko postawiłam tezę, że prostytucja niszczy życie uczuciowe. Twoja żona
polemizowała z tym stwierdzeniem, ale widzę, że Ty się zgadzasz. Dobre i to.

> uznawać)
niebezpieczeństwa

> I co z tego.... katastrofalne dla nauczycieli jest uczenie rozbrykanych
> bachorów - psychicznie wykańcza, pylica jest chorobą zawodową nauczycieli
> przez kredę - wykańcza fizycznie, ciągłe poprawianie zeszytów i klasówek
> może zniszczyć wzrok...

Byłoby śmieszne, gdyby nie było tragiczne.

> Problem molestowania a prostytucji jest problemem wydumanym.

Świetnie, czy masz jakieś dowody poza własnymi szeeerokimi horyzontami?

> Dlatego legalizacja prostytucji, dom publiczny na każdym rogu to nic
> strasznego.

Małe pytanko: jaki procent prostytutek chciałoby mieć w papierach, że
uprawiało ten zawód? Nie wiem, czy wiesz, ale La Strada (a kto jak nie oni
może być ekspertem w tych kwestiach - no, oczywiście poza duetem Słocka &
Słocki) właśnie z tego względu sprzeciwia się legalizacji prostytucji. Efekt
byłby taki, że ogromna większość kobiet nie dość, że pozostawałaby na
pastwie alfonsów, to jeszcze łamałaby prawo, nie chcąc się zalegalizować.
ER