Re: Przeboje ziemniaczane.

Data: 2003-10-14 18:11:46
Temat: Re: Przeboje ziemniaczane.
Od: m...@p...onet.pl (Kot)

On Tue, 2003-10-14 at 20:02, walkie! wrote:

> Problem tkwi w tym ze ja chyba nie mam reki do kruchych ciast, albo mam
> jakis piekarnik skaszaniony. Ciasto kruche mi nie wyrasta, jest cienkie
> i gniotowate. Moze masz jakis sprawdzony przepis?

Alez kruche nie powinno wyrastac !!! Powinno byc plaskie i kruche
wlasnie. Moze wychodzi gniotowate, bo za dlugo je wyrabiasz i jest zbyt
cieple? Trzeba je wyrabiac tylko az sie skladniki polacza, a pozniej
wrzucic na co najmniej pol godziny do lodowki, dopiero wtedy walkowac i
wylozyc nim tartownice.

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--