Re: Przed domem

From: arek <A...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Przed domem
Date: Tue, 18 Mar 2008 07:21:17 -0700 (PDT)

On Mar 18, 3:07 pm, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:
> Użytkownik "arek" <A...@g...com> napisał w
wiadomościnews:c4e075bf-b476-426f-8a5e-eedd533012ae@
i7g2000prf.googlegroups.com...
> To zakaz ten będzie tam stał bezprawnie. Jeszcze jakieś pytania?
Dlaczego bezprawnie? Postawil sobie znak i juz. Zabronisz mu? Jakim
prawem?

> O ile dobrze zrozumiałem wątkotwórcę, znaki zakazu postawił tam nie
> "on" a stosowne służby drogowe i są one jak najbardziej wiążące.

Te 'stosowne sluzby drogowe' to najczesciej administracja osiedla.
Administracja, jako przedstawiciel wlascicieli tego osiedla
(mieszkancow), ma prawo stawiac takie znaki, jakie tylko chce i to
robi. I dobrze, bo to troche porzadkuje, pod warunkiem, ze wszyscy
_chca_ sie stosowac. Jesli nie chca, to nie musza.

> Co proponujesz?

Wygladam jak premier, zeby proponowac cuda? Jak bedziemy bogatszym
krajem, to wybudujemy sobie przestronne mieszkania w ladnych budynkach
na nieprzeludnionych osiedlach, gdzie kazdy bedzie mial miejsce
parkingowe i/lub garaz. Za jakies.. nie wiem.. 100? 200 lat?

Ciasno nam, stapamy sobie po palcach, nie badzmy przy tym zlosliwi i
nie leczmy zlosliwosci innych agresja, przeciez to nigdy nie dzialalo
i nie zadziala.