Re: Przepisy niekompletne, oszukiwane

Data: 2003-07-18 17:37:08
Temat: Re: Przepisy niekompletne, oszukiwane
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los)

Zuza <g...@p...fm> wrote:

> Czesc! A ja sie z Toba po czesci zgodze. W kwestii smaku. Wiekszosc potraw
> prezentowanych tutaj jest zwyczajna, mierna. Pare zagoscilo u mnie w domu,
> sa to glownie przepisy Magdy Bassett i Krysi Thompson oraz Herbatki "Zachwyt
> imama". Ale nie padam tak na kolana przed tymi paniami, jak wiele tu osob,
> dlatego, ze w moim gronie sporo osob swietnie gotuje i nie dziwi mnie ta
> umiejetnosc. Natomiast pare razy dalam sie nabrac na te ochy i achy i
> upieklam to, czy owo i szkoda bylo maki, inych skladnikow i czasu. Tak,
> [...]

Ta lista byla kiedys lista _dyskusyjna_ o kuchni i gotowaniu. Niestety
ostatnio stala sie glownie miejcem wymiany przepisow (w wiekszosci
rzczywiscie nieciekawych) i przekomarzania sie pewnego towarzystwa
wzajemnej adoracji.

Oj, znowu mi sie dostanie. Zza slupa tortem ananasowym z bita smietana.

Wladyslaw