Re: Przeskok myśli

From: "isia" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Przeskok myśli
Date: Thu, 27 Jun 2002 11:17:22 +0200
Sender: i...@p...onet.pl@pd96.jeleniag.sdi.tpnet.pl

Lelepeta
> Czy w chwilach wątpliwości, (ja to nazywam "negatywnym przeskokiem myśli")
> powinniśmy dzielić się nimi z partnerem?

Mój chłopak ma do mnie pretensje jeżeli nie chcę podzielić się z nim swoimi
problemami.Chce mi bowiem pomóc.
Musisz zaobserwować jak do tej pory zachowywał się twój partner, kiedy
dzieliłaś się z nim swoimi problemami. Jeśli opowiadasz mu o swoich troskach
to znak, że mu ufasz i czujesz, że możesz na nim polegać. Wszystko zależy od
tej drugiej osoby.

> Czy może lepiej poczekać, aż te dołki miną i wróci dobra kondycja
> psychiczna?

Pewnie, że dołki miną, ale jeśli się nie wygadasz będą się nawarstwiać, az
kiedyś wybuchniesz, jak "wulkan", wtedy ta druga osoba nie będzie wiedziała
o co chodzi, będzie to dla niej zaskoczeniem.
Powinnaś dzielic się swoimi problemami.

Isia