Re: Przymusowe czipowanie ludności już niebawem

Data: 2020-05-25 00:56:16
Temat: Re: Przymusowe czipowanie ludności już niebawem
Od: Izaura <d...@d...net>

On 2020-05-24 23:07, m...@g...com wrote:
> /ale podobny do wszystkich czworo rodzicow anty_chrzestnych :))
> ---
> Znow brniesz w dywagacje anty-chrystianiczne?!
> Alez ciem Licho kusi, korci i gmyra! ;P
> Musisz miec jakis orwarty kanal na ciemnom strone mocy.
> Obstawiam jakies ryty czy medytacjem trans-sex-cendentalnom ;)

//jak napisalem powyzej... staram siem mniec serduszko przeczyste, jak
lelija...

"Gdy o kimś myślimy, pojawia się energetyczny most pomiędzy nami i tym,
o kim myślimy, następuje wymiana informacji i energii. Każda negatywna
myśl jest więc energetycznym atakiem i może wyrządzić krzywdę. Nawet
wewnętrzne zgadzanie się z obmawiającym człowiekiem może być
niebezpieczne. Obmowa i złe myśli o ludziach to spowodowanie urazu u
tego człowieka, który jest obmawiany i odpowiednio, niszczenie swoich
struktur karmicznych. Słowo wzmacnia każdy program. W obecnych czasach
energetyka Ziemi jest taka, że wystarczy nawet nieżyczliwa myśl o
człowieku, aby przynieść mu szkodę. Analizując wiele faktów, doszedłem
do wniosku, że kilka stuleci temu ludzkość zaczęła aktywnie odchodzić od
zasad harmonii świata i obecnie pole informacyjne Ziemi jest
przeładowane negatywnymi programami. Kiedy człowiek myśli o kimś niezbyt
dobrze, następuje podłączenie ogólnych negatywnych warstw karmicznych i
nawet nie życząc zła, można wyrządzić krzywdę. Atakujemy i zabijamy się
nawzajem podświadomie, często tego nie podejrzewając. Zachodzi lawinowy
proces samozniszczenia, niewymagający
nawet włączania negatywnych emocji. Wystarczy już zgromadzony przez
ludzkość negatywny potencjał. Dlatego teraz nie wystarczy być dobrym i
nie szkodzić nikomu, mamy na tyle zdeformowaną podświadomość, że
niewyrządzanie szkody jest niewystarczającym warunkiem do ocalenia
swojej duszy i ciała. Obecnie najważniejsza dla przeżycia jest świadoma,
celowa, nastawiona na zmianę siebie, konsekwentna praca. Nie wystarczy
po prostu bycie dobrym, trzeba być aktywnie dobrym. Każdy człowiek,
dobry i przyzwoity, ma szansę zginąć, nie mówiąc już o tych, którzy
naruszają najwyższe prawa. Ideały i przykazania, którymi żyli ludzie
przez tysiące lat, są teraz zapomniane, odsunięte na drugi plan, dlatego
człowiek powinien świadomie i aktywnie pracować nad odbudową duchowości,
humanizmu, nad zrozumieniem harmonii świata. "Miłujcie waszych
nieprzyjaciół" jest wezwaniem duchowej istoty człowieka do
nieodpowiadania energetycznym uderzeniem na uderzenie. Zadaniem
człowieka znającego etykę jest niedopuszczanie do podświadomości żadnych
negatywnych uczuć. Człowiek zaczynający swój dzień prośbą: "Boże, daj
moim bliskim i znajomym zdrowie, a mi cierpliwość" blokuje się przed
wieloma naruszeniami."

S.N. Lazariew 'Diagnostyka karmy czesc 1.' str. 44

//i pierwsza dzialka gratis:
https://megawrzuta.pl/download/663f152d00e510344e1ed
e1bd9f6ec42.html