Re: Psychologia stanie się nauką biologiczną - albo zginie

From: "kilgore trout" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.biologia,pl.sci.medycyna,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Psychologia stanie się nauką biologiczną - albo zginie
Date: Thu, 1 Sep 2005 09:58:07 +0200
Sender: k...@p...onet.pl@kalmar.mybigcity.net

Użytkownik "Andrzej Trzebiński" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:devuqk$je8$1@news.onet.pl...

> [...]

oczywiście Ze tak!!!

ja bym jeszcze dodal do tego "modelowanie procesów ewolucyjnych" -
oczywiscie ze to sie robi!!! tylko ze na... wydzialach biologii, nauk
przyrodniczych - i dobrze ze tak jest bo wyniki dostaja powazną podbudowę
teoretyczna osadzoną w realiach matematyki (statystyki) a nie oparta jedynie
na nieuzasadnionych teoriach
.

:))) no własnie! szczególnie mi sie podoba: "nie widzących swiata poza
sobą!!!"

moze nie "gardzi" ale ma powazne watpliwosci do metodologii i wyciaganych
wniosków.
Na szczęscie zbiologizaowanie psychologii juz sie w Polsce rozpoczyna co
prawda, tak jak pisałem, na wydziałach biologicznych ale ktoś musi dac
przykład :)

pozdrawiam
K.T.