Re: Re: Zabójczy cios

From: "^YelloY^" <y...@N...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Re: Zabójczy cios
Date: Mon, 16 Jun 2003 00:11:34 +0200

jak juz dyskusja sie toczy, to chcialem zapytac, czy jest jakas granica
wieku do ktorej sensowne jest rozpoczecie nauki sztuk walki? (nie koniecznie
aikido). slyszalem ze nie ma, no ale mam juz 19 lat na karku. zaluje ze nie
chodzilem 'za mlodu' :) na jakies treningi. obecnie, czasami (a nawet
jeszcze czesciej) przydalyby sie jakies umiejetnosci - glownie samoobrony.
wprawdzie nie naleze do jakis chudzielcow i sily troche mam ale mimo to
bywa, ze 'strach sie bac' idac gdzies wieczorem/w nocy.
jestem raczej zdecydowany ze jednak 'cos' chcialbym zaczac trenowac. no ale
jako przyszly (mam nadzieje) student ciezko bedzie z czasem. bo z ogolnie
pojeta sprawnoscia nie mam problemu. ile wiec w takim wypadku zajeloby
opanowanie jakichs umiejetnosci samoobrony? coby 'jako-tako' podniesc
poczucie bezpieczenstwa?

^YelloY^
y...@w...pl
---::: SWIM, WIN OR DIE :::---