Re: Rodzinne komplikacje

Data: 2004-11-03 13:24:52
Temat: Re: Rodzinne komplikacje
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

Dnia 2004-11-03 13:53:30 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *idiom* skreślił te oto słowa:

> To nie tłumacz. Może po prostu pogódź sie z faktem, że w swojej wypowiedzi
> popełniłaś bląd logiczny...
> Jeśli mi nie wierzysz, zapytaj komuś, kto zna logikę i komu ufasz.

Zapytam kogoś...

> [...]
>
> PW (przyczyna wtórna poszukiwań) = nasza (bo myśmy szukali, o naszych
> poszukiwaniach mowa i na przyczynę naszego postępowania zwracałam uwagę)
> troska o zdrowie pracownika.
>
> Twoje stwierdzenie:
>
> A wtórną (przyczyną, z naszej dyskusji) powinna zajmować się rodzina
> magazyniera.
>
> Jeśli PW powinna się zajmować rodzina, a PW=troska firmy o zdrowie
> pracownika, to rodzina powinna zajmować się troską firmy o zdrowie
> pracownika.
>
> Czy powyższe stwierdzenia są poprawne logicznie ?
> Czy możliwa jest inna ich interpretacja ?

Bład nastepuje w punkcie:
"PW=troska firmy o zdrowie pracownika,"
Bo PW = troska o zdrowie nieobecnego pracownika.

Przyczyna pierwotna - nieobecnosc pracownika, ktora komplikuje firmie życie
Przyczyna wtórna - troska o zdrowie nieobecnego pracownika

> Czy zatem zasadne jest zadanie pytania jak rodzina ma się zajmować troską
> firmy ??

Niestety zafiksowałaś się na zajmowaniu się troską firmy... niezasadnie.

> Nie te zdania miałam na myśli :) Nie wykręcaj kota ogonem, bo przeciez piszę
> wyraźnie, do których stwierdzeń mam zastrzeżenia.

O nie moja droga - to, że Ty nie potrafisz logicznie powiązać wypowiedzi to
nie znaczy, że ja odwracam kota ogona.
Pomyśl nad tym... może to Ci pomoże:

"Wy się martwcie jak szybko załatwić zastępstwo za nieobecnego
pracownika. A o zdrowie i życie tego nieobecnego pracownika niech się
martwi jego rodzina.
Mam nadzieję, że teraz udało Ci się zrozumieć treść wypływającą z *tych*
*dwóch* *zdań* :]"

Twoja odpowiedź na moje słowa:
"Niestety, mam problemy ze zrozumieniem zdań nielogicznych... :("

I pytanie kluczowe:
"A cóz było nielogicznego w tych dwóch zdaniach"

Powodzenia w rozważaniach :]

> Poczytaj, poczytaj :D

Najpierw musisz coś na ten temat napisać... ja jestem cierpliwa :]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl