Re: Rozwiązywanie konfliktów

Subject: Re: Rozwiązywanie konfliktów
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<odeqvf$oct$1@node1.news.atman.pl> <odevfe$514$1@node2.news.atman.pl>
<odf0cr$tkl$1@node1.news.atman.pl> <odfej3$k2j$1@node2.news.atman.pl>
<odfh91$fob$1@node1.news.atman.pl>
<58fb529f$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
<odfl8u$jut$1@node1.news.atman.pl>
<58fb5fe6$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<odfobb$mvg$1@node1.news.atman.pl>
<58fb66fd$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
<odfqt1$pe6$1@node1.news.atman.pl>
<58fb782d$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
<odfveb$4ua$1@node2.news.atman.pl>
<58fb8357$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
<odg1lq$uq$1@node1.news.atman.pl>
<58fb8d5d$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
<58fbc5fa$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
<58fbcc30$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
<odh8vr$8g9$2@node1.news.atman.pl>
<58fc903e$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
<58fd097e$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
<58fd188b$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<odk0oq$3b3$1@node1.news.atman.pl>
From: Aiua40 <s...@g...com>
Date: Mon, 24 Apr 2017 09:29:02 +0200

W dniu 2017-04-24 o 07:00, Chiron pisze:

> Użytkownik "Aiua40" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> Poznałem- w realu i na grupach całkiem sporo ludzi, którzy trafili do
> psychiatry.

nie miałam na myśli psychiatrów..raczej ogół.

> Tam, po ok.15 minutowej rozmowie dowiedzieli się, że mają
> borderline lub nawet...dwubiegunowość!

chyba dwubiegunowość lub nawet...

> Dostali "kilogram" psychotropów,
> i co jakiś czas mieli się zgłaszać do psychiatry. Na pozostałych
> wizytach dostawali nową receptę- ewentualnie nowe lekarstwa. Nikt sobie
> nie zawracał głowy jakimiś psychotestami, a o badaniach np litu w ogóle
> nie było mowy.

czy psychiatra ma obowiązek robić pacjentowi psychotesty?
chyba taki sam jak rodzinny, zaglądać ci lusterkiem do tchawicy. ;-)

> Potem zdarzało się, że te osoby trafiały do
> psychoterapeuty, gdzie psycholog po rozmowie i testach osobowości
> stwierdzał nerwicę i to wszystko!

lekarze bardzo często i głośno kwestionują (przy pacjentach) diagnozy i
sposób leczenia swoich kolegów. cóż, już taki ten ich koleżeński świat.
może czują że muszą, dać pacjentowi namiastkę własnej nieomylności
albo taka już ich tradycja.

> Jedną z takich osób osobiście
> namówiłem na terapię bezlekową- u psychologa. Co ciekawe- psychiatra
> (inny), współpracujący z psychologiem i poproszony o terapię
> potwierdzał: nie żadne borderline- tylko nerwica. Ilu takich pacjentów-
> "chorych" produkują psychiatrzy? Nie twierdzę, że zawsze tak jest.
> Jednak jest. Czy coś z tego wynika? Ano- nic. W Polsce nie da się
> takiego "lekarza" ruszyć.

to jeszcze nic. ja bym zapytała, ilu z trafiających do psychiatrów(ale
nie tylko) ma sprawdzany poziom (tiaminy, niacyny, kwasu foliowego i
kobalaminy[cholina, pirydoksyna]) których braki wywołują tz schizofrenie
rzekomą/natręctwa/a nawet objawy Alzheimera? kto pacjentowi bada
zawartość metali ciężkich? kto z nich wie jak skutecznie wprowadzić
organizm w homeostazę, a co za tym idzie na dłużej wyeliminować choroby
przewlekłe. jeśli organizm nie ma
wad wrodzonych to sam potrafi się wyleczyć gdy usunie mu się to co go
truje a doda to czego brak. szkoda gadać.