Re: Rynsztok w trzecim pokoleniu.

Data: 2018-08-19 21:27:22
Temat: Re: Rynsztok w trzecim pokoleniu.
Od: XL <i...@g...pl>

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Ja zupełny pionek, - kompletny brak zaangażowania w sprawy polityki.

> Bo i pewnie nic było żadnych konsekwencji dla tych co nie podpisywali.

Tak myślą ci, co podpisywali.
?
A ci, co nie podpisali, myśleli zupelnie przeciwnie. Zwłaszcza ci z AK oraz
inni, ktorzy do końca zachowali honor i odmowili uznania czerwonej władzy,
przez to nie mogac normalnie wyjechać (tj. bez szmacenia się) i całe
powojenne życie nie widząc więcej rodziny (tu:brata-pilota RAF, po wojnie
osiadłego w Anglii, rodzeństwa w RFN) itd.

> Ja, jedno że wolałem nie ryzykować, dwa że nie widziałem nic złego w
> podpisaniu.

Cóż, taka moralność :-\
A zastanawiałeś się kiedy, co oni POTEM robili z takim Twoim podpisanym
papierkiem? Po co im on był tak naprawdę - wiesz?
LOL

> Pseudokomuchy nadużywały tego idiotycznego, pompatycznego stylu.
> Chciałeś/aś wejść do zakładu pracy, podsuwali pod nos deklarację o
> tajemnicy do podpisania, brali na siłę do wojska i kazali składać
> przysięgi na wierność

Komu?Komu? - Związkowi Radzieckiemu!!!

> aby w razie czego mieć pretekst do zarzutów i
> oskarżeń o zdradę.

Mój mąż odmowił tej przysięgi. I wielu innych Polaków też.

> Ktoś tam wtedy nieźle miał przemeblowane we łbie. Ale
> takie wtedy były czasy.

Nie. Tacy wtedy byli NIEKTÓRZY ludzie. To oni stworzyli te ,,czasy". Samo
się nie zrobiło. A teraz INNI ludzie tworzą INNE czasy.

--
XL inna