Re: Samotni

From: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Samotni
Date: Sun, 10 Mar 2002 22:16:57 +0100
Sender: s...@p...onet.pl@h126n2fls33o981.telia.com

"EDI" <k...@c...pl> skrev i meddelandet >

> Jeszcze nie spotkalem zeby ktos mial problemy ze stwierdzeniem ze EDI
> to facet

W necie zdarzaja sie rozne sygnatury, wiec chyba malo jeszcze
widziales......

> dlaczego bez sensu ? Jesli chodzilo by tylko o poswiecanie calego czasu
> pracy, to chyba wiadomo ze taki ktos zarabia. a te dodatkowe slowa o
> zarabianiu wedlug mnie odnosza sie do tego ze bedzie mozna go podoić.

Bardzo niska ocena partnerki tego pana.... Bardzo niska ocena kobiety
ogolnie..... Nie spotkales kobiet, ktore pracuja, zarabiaja i nie chca byc
utrzymywane? To jeszcze malo i krotko zyles....

> Nie martw sie, wiem co to kołacz.

Ciesze sie.

> Jesli chodzi o to czy jest pracoholokiem to tego nie wiesz.

Cos nie tak z umiejetnoscia czytania ze zrozumieniem u ciebie? Cytuje:
"szkoda tylko,?e praca poch3ania go
totalnie". Co wg ciebie to oznacza?

Wyobraz
> sobie ze w polsce jest bardzo duzo mezczyzn, ktorzy jesli chca do
> czegos dojsc MUSZA poswiecic sie pracy w dosc wiekszym wymiarze, niz
> ktos komu wystarczy od pierwszego do pierwszego.

Oj, ale czuje sie pouczona! Zwlaszcza ta "polska" z malej litery :-).... Ty
sadzisz, ze ja pisze z Moldawii lub Afganistanu? I ze nie wiem, na czym
polega praca? A pardon, takowych kobiet to w Polsce nie ma? Tylko biedni i
zaganiani za groszem faceci?
:-) Tak, dochodza do czegos, co by to nie bylo..... Tylko jakim kosztem? O
ile dochodza, bo zwykle ci najciezej pracujacy wiele grosza nie
uzyskuja......

> a co mozna w takiej sytuacji doradzic ? Co ma kobieta zrobic zeby
> wiecej od niego wyciagnac ?

Jesli nie miales nic do doradzenia, to po co sie odzywales? Zeby dokopac, i
jeszcze zeby insynuowac, ze ta kobieta goni za jego forsa. Skoro facet nic
innego dac dziecku nie chce, i nie potrafi, a skoro je splodzil, to jego
obowiazkiem jest lozyc na potomka, ktorego nota bene uznal. Moze sie myle?
Nie chodzi tu o pieniadze dla mamy dziecka, ktore ona wyda na nowe ciuchy
czy kosmetyki, ale o pieniadze dla dziecka na potrzeby tego dziecka. A
dzieci kosztuja, i to ile!!!!!

> Nie, jesli by sie glebiej nad tym zastanowic, to mozna dojsc do wniosku
> ze taka legalizacja jest jakby przyzwoleniem spolecznym na to aby
> wyzwolone kobiety spod jarzma mezczyzn, mogly sobie poderwac bogatego
> chlopine po to, zeby zrobil im dziecko i potem na nie placil bez
> uczestnictwa w rodzinie.

Wiesz, nie wnikam, w jakiej czelusci piekielnej grzebales, aby dojsc do tego
glebokiego zastanowienia, ale twoja logika poraza plycizna.... Kobieta lapie
faceta z forsa, z gory zakladajac brak uczuc, idzie z nim do lozka, z gory
planujac ciaze, po czym z zimna krwia zrywa znajomosc, ale nie do konca, bo
zada forsy. Pozbawia tym samym dziecko ojca, a wszystko tylko dla pieniedzy.
Super! Proponuje publikacje tej pracy umyslowej, sensacje wywolasz na pewno!

> skad wiesz ze to ona akurat lezy, a nie ten facet?

Umiem czytac ze zrozumieniem, ot skad wiem.

> Ps. ta sygnutarka jest podpisem, jesli Twoj czytnik tego nie widzi to
> nic nie poradze...
> --
> / ^^>/ /~/ / / Są trzy prawdy;.... /
> / ^^>/ ^^ / / A po diabła mi sygnaturka !/

No i?

Anna