Re: Sernik mi się nie udał

From: Paulinka <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Sernik mi się nie udał
Date: Wed, 26 Oct 2011 00:03:48 +0200

Ikselka pisze:

> http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRlIUL0mxeVn
aBvUgTpvKP9gvrw6XOO_bKzz6wnm8Y0wTtb4wfPtw
> http://www.polprod.kei.pl/sklep/img/p/11133-718-larg
e.jpg

> No to tak jak ja, eksperymentalnie, chyba z Włoszczowej wtedy...
>
> Kiedyś kupowałam tylko taki 3-krotnie mielony z Kozienic:
> http://pl.all.biz/img/pl/catalog/43962.png
> Chyba nadal jest niezły.

> Dla mnie "normalnie" to jest właśnie na oko - tyle że potem to moje "na
> oko" opracowuję z wielkim poświęceniem aby miało jakaś formę, żeby np
> zamieścić tutaj lub wpisać do zeszytu/książki dla moich córek.

A mama mając synów, którzy pracują w branży gastronomicznej (zbiera
wycinki gazet z ich sukcesami) uznała, ze moja wiedza jest
wystarczająca. Jak chcę wiedzieć, to się dowiem na miejscu, jak ona to robi.
Jej zdaniem jestem wobec jej znajomych przykładem, że gotowanie to
przyjemność. Tylko czemu czasem taka trudna?

--

Paulinka