Re: Skandaliczna niedopuszczalność zabijania

Data: 2018-09-09 04:42:18
Temat: Re: Skandaliczna niedopuszczalność zabijania
Od: j...@o...pl

W dniu środa, 5 września 2018 11:54:07 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> :-))

> Bezgraniczba? To KTO wg Ciebie stworzył Piekło?
> :-|
>

> --
> XL

ikselkus, nikt piekła nie stworzył:)
istoty oderwały się od Boga, bo im coś tam, choćby ludzie,
po prostu się nie podobali za bardzo.
głupie to trochę, bo my, istoty ludzkie, każde anioły szanujemy,
choćby im coś tam kiedyś potknęło się; wiec jeśli nawet się potykamy,
to one zwłaszcza powinny rozumieć, ze nie jest tak łatwo być bezbłędnym.

pozdrawiam,
jacek