Re: Sma?one ma by?!

Data: 2014-11-30 21:03:12
Temat: Re: Sma?one ma by?!
Od: XL <i...@g...pl>

Dnia Fri, 28 Nov 2014 15:05:38 +0100, Trybun napisał(a):

> Bardzo ciekawie wygląda ten Twój sposób przyrządzania wątroby. Tak że
> pozwolę sobie go wykorzystać przy smażeniu wątroby. Dzięki za przepis.

Nie ma za co, bardziej szczegółowy przepis podałam jakiś czas temu i wiem,
że korzystano tu z niego z powodzeniem. Polecam przyprawienie wątróbki
pieprzem, liściem laurowym i zielem angielskim - wrzucasz przyprawy w
momencie kiedy zaczynasz duszenie :-)

> A wracając do tych surowizn, ciekawe dlaczego nikt z tych karconych
> nigdy nie zapyta na antenie dlaczego to makaron MUSI być niedogotowany
> czy wątróbka niedosmażona... ?

Bo to jest jak ze słowem "żyd" - ludzie boją się już nawet je wymawiać,
żeby nie być posądzonymi o antysemityzm... tak i z tą krwistością obawiają
się wyjść na nieobytych czy coś w tym stylu. A prawda jest taka, że
wartomieć włąsne zdanie, tak jak i być pozbawionym kompleksów - czego Żydom
jak widać brak, skoro uwłacza im nazywanie ich Żydami.

Ja nie boję się mówić "Żyd". I mięso lubię wysmażone. I niech mnie nazywa
kto chce Polką - bo nią jestemi jestem z tego dumna.