Re: Sos silnie czosnkowy

Data: 2012-07-24 14:54:49
Temat: Re: Sos silnie czosnkowy
Od: medea <x...@p...fm>

W dniu 2012-07-24 15:21, Ikselka pisze:

> Skłądniki jak na winegret, dodać czosnek i zmiksować - będzie dobre i
> gęste.

Do mięsa może być, ale do grillowanych lub gotowanych warzyw najlepszy
jest sos na bazie twarożku IMO. Ja bardzo lubię np. gotowane (parowane)
brokuły lub grillowaną cukinię z sosem z serka mascarpone z dodatkiem
czosnku i ziół. O, albo warzywa w cieście piwnym zrobione w fondue z
takim sosem (oraz innymi też). Mmmm... rozmarzyłam się. :)

Ewa