Re: Sterylna kuchnia Ikselki

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Sterylna kuchnia Ikselki
Date: Sat, 18 Oct 2014 15:26:34 +0200

Pani Basia napisała:

> Tak! Każdy ma prawo do swoich zakręceń i fobii, trza to uszanować.
> Schody zaczynają się wtedy, gdy własne widzenie rzeczywistości zaczyna
> się narzucać innym, jako jedynie słuszne i obiektywne. A szczególnie w
> sposób histeryczny. A wtedy to już nie podlega ochronie pt. osobiste
> uprzedzenia i dziwactwa, tylko zmienia nazwę na nieumiejętność życia
> wśród ludzi.

Czasem wskazówka wychili się jeszcze dalej i wejdzie w ten zakres skali,
gdzie nie obejdzie się bez postawienia sobie pytania: "a czy to można tak
wykorzystywać czyjąś chorobę lub inne podobne nieszczęście?". Przyznam,
że mój osobisty miernik czasem tak się zachowuje. Wtedy staram się szukać
rzetelnej odpowiedzi na to pytanie. Przeważnie brzmi ona "nie". Może nawet
zawsze powinna tak brzmieć, ale nikt nie jest doskonały (mierniki też mają
swoją klasę dokładności).

Jarek

--
Choć to fizyce wbrew