Re: Szkoła orląt i kurcząt

From: "Chiron" <c...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Szkoła orląt i kurcząt
Date: Fri, 21 Jan 2011 11:04:30 +0100

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:z1zw67y4kg6p.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 21-styczeń-11 w ramce <news:ihaol1$pal$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
> zmalował:

> Twoja paranoja.
> http://youtu.be/v8rxDPoqrjs
> O relacjach pilotów i gen. Błasika, o zakazie wchodzenia do kabiny, o
> brakującym km przelecianym 173km/h...Film z ubiegłego roku, bodajże z
> czerwca.

> Stenogram z wieży:
> "NK: (...) mam pytanie, według moich danych tutka polska startuje, k? oni
> nas o zgodę nie pytali, lecą sami, trzeba im przekazać, że nas przykryło.
> [...]

...że się wtrącę...Nie kłamie- tak to widzę. Bo żeby kłamać- trzeba być
świadomym. On fałszuje rzeczywistość- i w nią wierzy. Działa także na
zasadzie (kiedyś tak nawet napisałem- to grupowicze na mnie naskoczyli)-
usenetowego "słupa ogłoszeniowego". Tylko- z czym ma rację: zostaw to źbło w
jego oku- zajmij się swoim:-). Ot- taki jest. Pisząc mu o tym- powoduje się
tylko jego agresję. I- być może- u siebie frustrację. Z drugiej strony-
przecież on ma prawo takim być- podobnie jak my tu wszyscy. A zmieniać się
nie chce- więc nie musi. Co mnie trochę zaskakuje- to taka ilość jurodiwych
na grupie- 2 na w sumie dość małą grupę. A przecież to postać obca naszej
kulturze. Czyżbyśmy się aż tak zrusyfikowali?:-)

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron