Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!no
t-for-mail
From: "Chiron" <c...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Szkoła orląt i kurcząt
Date: Fri, 21 Jan 2011 11:04:30 +0100
Organization: ATMAN
Lines: 110
Message-ID: <ihblnf$6e3$1@node1.news.atman.pl>
References: <d...@k...googlegroups.com>
<ihaol1$pal$1@news.mm.pl> <z...@t...karma>
NNTP-Posting-Host: staticline25371.toya.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1295604271 6595 217.113.230.73 (21 Jan 2011 10:04:31
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Jan 2011 10:04:31 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:579964
Ukryj nagłówki
Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:z1zw67y4kg6p.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 21-styczeń-11 w ramce <news:ihaol1$pal$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
> zmalował:
>
>> Najgorsze jest to, że gen. Błasik mógł wydać odpowiednie
>> dyspozycje pilotom PLF-101 jeszcze na ziemi, zanim
>> samolot wystartował.
>>
>> Co za tym przemawia?
>
> Twoja paranoja.
> http://youtu.be/v8rxDPoqrjs
> O relacjach pilotów i gen. Błasika, o zakazie wchodzenia do kabiny, o
> brakującym km przelecianym 173km/h...Film z ubiegłego roku, bodajże z
> czerwca.
>
>> TU-154M startował po tym gdy JAK-40 już wylądował
>> w Smoleńsku, więc najprawdopodobniej gen. Błasik
>> był poinformowany o warunkach jakie panowały
>> w Smoleńsku.
>>
>> Załoga PLF-101 nie prosiła o prognozę pogody, tak jakby
>> ją znali i tak jakby nie miała wpływu na decyzję o starcie.
>
> Stenogram z wieży:
> "NK: (...) mam pytanie, według moich danych tutka polska startuje, k? oni
> nas o zgodę nie pytali, lecą sami, trzeba im przekazać, że nas przykryło.
> K: To ja teraz przekażę to do głównego centrum (zapewne mowa o Moskwie).
> NK: Podpowiedzcie (odesłanie polskiego Tu-154 na inne lotniska), dlatego
> że
> w prognozie nie było (mgły), wilgotność
> 80 proc., skąd ona się wzięła o 9.00. przykryło kapitalnie, widzialność
> teraz 400 m maksimum.
> K: A rozpoznanie radiolokacyjne robili?
> NK: Czysto.
> K: Czysto tak?
> NK: Bezchmurnie, widzialność była ponad 10 (km), wszystkie zgody daliśmy,
> w
> prognozie nie było i ni z tego, ni z owego wszystko to naniosło.
>
>
>> Nie zastanawiali się również nad tym co mają robić, tak jakby
>> mieli pełną jasność co mają robić po przybyciu na miejsce.
>
> 8.26
> Rozmowa kapitana Protasiuka z dyrektorem protokołu dyplomatycznego MSZ
> Mariuszem Kazaną.
> AP: W tej chwili, w tych warunkach, które są obecnie, nie damy rady
> usiąść.
> Spróbujemy podejść, zrobimy jedno zajście, ale prawdopodobnie nic z tego
> nie będzie.
> Także proszę pomyśleć nad decyzją, co będziemy robili.
> MK. Będziemy próbowali?
> AP: Paliwa nam tak dużo nie wystarczy, żeby czekać w nieskończoność.
> MK: No, to mamy problem...
> AP: Możemy pół godziny powisieć i polecieć na zapasowe.
> MK: Jakie zapasowe?
> AP: Witebsk (MAK napisał w raporcie, że lotnisko witebskie było tego dnia
> zamknięte ? red.).
>
>
>> Jeszcze na 500m przed wejściem na ścieżkę pada komenda
>> dowódcy załogi:
>> "Podchodzimy do lądowania. W przypadku nieudanego podejścia,
>> odchodzimy w automacie."
>>
>> Reasumując: decyzja załogi o podejściu do lądowania mogła
>> być z premedytacją w 100% wymuszona jeszcze przed
>> startem samolotu.
>
> Reasumując - kłamiesz.
> A tu bonusy:
>
> 8.38
> Rozmowa załogi Tu-154M. Wersja komisji Millera różni się tu od wersji
> opublikowanej przez MAK.
> AZ (wersja MAK): Wkurzy się jeśli jeszcze (niezr.). Jedna mila od pasa.
> AZ (wersja komisji Millera): Powiedz, że jeszcze jedna mila od pasa
> została.
>
> Ostatnie minuty lotu
> 8.39.29
> Wieża: Osiem na kursie, ścieżce. (zgodnie z tym, co ustaliła komisja pod
> kierownictwem Jerzego Millera samolot
> nie znajdował się wówczas na ścieżce podejścia; wszystkie kolejne
> informacje wieży, że samolot jest ?na kursie, na ścieżce? też będą
> niezgodne z prawdą ? red.)
>
> Całość tutaj:
> http://bit.ly/dNJzFC?
...że się wtrącę...Nie kłamie- tak to widzę. Bo żeby kłamać- trzeba być
świadomym. On fałszuje rzeczywistość- i w nią wierzy. Działa także na
zasadzie (kiedyś tak nawet napisałem- to grupowicze na mnie naskoczyli)-
usenetowego "słupa ogłoszeniowego". Tylko- z czym ma rację: zostaw to źbło w
jego oku- zajmij się swoim:-). Ot- taki jest. Pisząc mu o tym- powoduje się
tylko jego agresję. I- być może- u siebie frustrację. Z drugiej strony-
przecież on ma prawo takim być- podobnie jak my tu wszyscy. A zmieniać się
nie chce- więc nie musi. Co mnie trochę zaskakuje- to taka ilość jurodiwych
na grupie- 2 na w sumie dość małą grupę. A przecież to postać obca naszej
kulturze. Czyżbyśmy się aż tak zrusyfikowali?:-)
--
Prawda, Prostota, Miłość
Chiron
|