Re: Tematy zastępcze

Data: 2019-05-20 21:54:28
Temat: Re: Tematy zastępcze
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid>

> I ta narracja trwa niezmiennie już ponad 2 tysiące lat.
> Jednak nadal mam nieodparte wrażenie, że utożsamiasz Kościół z kościołem
> i nie rozróżniasz, że Kościół to wierni a nie papierze, biskupi, czy
> szeregowi wikariusze, (że o siostrach katechetkach, nie wspomne).
> To właśnie ci wszyscy funkcyjni sa desygnowani przez tzw. wiernych, aby
> pełnili swoje funkcje a nie odwrotnie.

Bez przesady. Co nieco studiowalem, wiec znam roznice. Kosciol to
budowla, organizacja, wspolnota wyznawcow.

W Niemczech pisze sie i mowi o kosciolach, gdyz oprocz kosciola
katolickiego (jakies 25%) sa tez liczne koscioly protestanckie,
ewangelickie, reformowane itd. (tez jakies 25%) oraz wschodnie.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%9Bcio%C5%82y_chr
ze%C5%9Bcija%C5%84skie
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).