Re: Topfen strudel mit vanila sauce

Data: 2001-06-06 06:52:01
Temat: Re: Topfen strudel mit vanila sauce
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl>

Użytkownik Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:

Duze dzieki za przetlumaczenie tego przepisu :)

> 1 Paczka ciasta na sztrucle (to chyba francuskie po polsku?)

Chyba niekoniecznie... ale tu juz jest droga na skroty, skoro uzywa sie
gotowego polproduktu. Nie wiem, czy u nas mozna kupic cos takiego...

> 2.) ciasto ułożyć na suchej szmacie ;-) posmarować jedną stronę masłem,
> na to drugą płytkę.

Proponuje zamiast szmaty uzywac sciereczki, serwetki ;-)
Co to znaczy: na to druga plytke?

> 4.) piec 45-50 min. Ciasto powinno być zrumienione i kruche. Posypać
> cukrem pudrem i wcinać.
>
> można drania uświetnić dodając jagody (truskawki, poziomki etc) albo
> inne owoce do twarożku.

Ta strucla miala byc "...mit vanila sauce" :)
Ale rozumiem, ze w przepisie nie ma o tym mowy.

Pozdrawiam
Lilla