Re: Trują nas czy nie trują?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 15 Nov 2017 20:28:46 -0800 (PST)
Subject: Re: Trują nas czy nie trują?
From: j...@o...pl

W dniu poniedziałek, 13 listopada 2017 10:56:38 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Owszem - zwłaszcza teraz obserwuję pełne kościoły. Bywam w kilku parafiach
> miejskich i wiejskich.

pojedz do Francy, nawet tej sprzed 20 lat; zobaczysz roznice.
zreszta nie o to chodzi.

> ?
> :-O

co w tym dziwnego? w Kosciele cie nauczyli,
ze Duch Swiety, to tylko to, co oni chca?

> Jakie?

dla mnie uciekinier, to uciekinier. czlowiek zagoniony przez system.
bez wzgledu na wiare.

> Mylisz się. Tacy stanowią kilkuprocentową znikomą część i są na to dowody w
> postaci badań socjalno-statystycznych. Postaram się odszukać.

mowimy przeciez o wyznawcach Allacha, czy Mahometa jesli wolisz.

> A nie słyszałam o wyprawach krzyżowych na Afrykę :->

bo nie mowimy o Afryce:) zreszta komu, w ujeciu instytuacjonalnym,
mialyby jakies tam woodo (czy jak tam sie to pisze) zagrazac?

> Czarna Afryka, tłumnie zmierzająca do malutkiej Europy, nie ma z tym, co
> piszesz, nic wspolnego.

skad Ci ta czarna afryka, o ktorej nie rozmawialismy przeciez.
no chyba, ze Ty rozmawialas, a ja o tym nie wiedzialem:)

> Coś Ci się pomyliło, Jacku.

wolalbym jacku, bo adekwatniej i prawdziwiej.

pozdrawia,
jacek