Re: Trują nas czy nie trują?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 19 Nov 2017 19:31:51 -0800 (PST)
<0...@g...com>
<5a0ef376$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Trują nas czy nie trują?
From: j...@o...pl

W dniu piątek, 17 listopada 2017 15:34:32 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> No pewnie, że nie o to - bo co mnie jakaś tam Francja obchodzi, która z
> dumnej ze swej laicyzacji już dawno stała się muzułmańska.
> Mnie o Polskę chodzi, która z powyższego w porę wyciąga naukę i zaczynam to
> WSZĘDZIE dostrzegać. Dzięki Ci, Boże!

> ,,W Kościele" nie spotykam już analfabetów, więc ponieważ i sama abalfabetką
> nie jestem, to wybacz, że Biblia moim źródłem :->
> Twoim nie??

oczywiscie, ze nie. kocham biblie jak ksiege swieta
z calym jej szacunkiem temu przynaleznym.
ale Biblia to tylko przypisek do Boga.
jak najbardziej Święty, ale nie zawsze prawdziwy.
tłumaczyłem Ci już: albo Jahwe się zmienił,
albo ludzie Mu coś przypisali, co nie jest prawdą.

> Nie należy pomagać KAZDEMU, kto o to poprosi. M. in. o tym mówi
> Przypowieść o pannach mądrych i głupich.

Powiedz to Jezusowi, ktory tez Panemm jest zwany

> Pomagać należy tym, którzy NAPRAWDĘ są potrzebujący i bezsilni, a nie tym,
> którzy z lenistwa lub z wyrachowania chcą coś zyskać bez trudu. Takim
> należy odmawiać, bo pomagając im narażamy siebie i swoich bliskich na stałe
> wykorzystywanie.

to akurat oczywiste; przeciez sam przestalem pomagac mopsowi,
gdy sie o czyms dopwiedzialem,
takze caritasitowi elckiemu, gdy sie o czyms dowiedzialem
(chcesz, szerzej opisze, bez nazwisk jakichkolwiek)

jednkze normalne, ze wierzy sie kazdemu czlowiekowi, ktory sie o cos zwroci;
i tylko od Ciebie zalezy, czy kolejny raz dasz mu wiare.

> Taka była konkluzja ostatniego, niedzielnego kazania na temat tej
> przypowieści w mojej parafii.

tak samo dobra, jak i zla. po prostu prawie we wszystkim istnieja granice;
te granice masz w sobie i zadne przypowiesci ani kazania nic tu nie zmienia.

kocham cie ikselkus,
jacek