Re: U Was też tak jest?

Date: Wed, 19 Feb 2014 17:04:37 +0100
From: Qrczak <q...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: U Was też tak jest?

> "Powracający problem to oceny i - zdaniem rodziców - zbyt wysokie
> wymagania nauczycieli. Wystarczy, że ktoś podejmie temat zbyt dużej
> liczby sprawdzianów albo ich zbyt wysokiego poziomu i wiadomo, że od
> razu wszyscy rodzice chętnie włączą się do dyskusji. Oczywiście później
> słyszę te ciche głosy, że to jednak dobrze, a problem podnoszą głównie
> rodzice dzieci, które się nie uczą.

Prawda, tylko u mnie jakoś w drugą stronę. Uważam, że pani Młodego w
ogóle jest niewymagająca, nie zadaje prac domowych. I to ja bardziej,
matka Młodego uważanego przez panią za przeciętniaka, wymuszam na pani,
by była wymagająca.

> Czasem problemem jest też relacja klasy z konkretnym nauczycielem. Jeśli
> rodzice uważają, że jest zbyt wymagający, to zaczynają się dyskusje
> dotyczące zmiany. Skrzykują się, że będą pisać pismo do dyrekcji, żeby
> go odwołać. Później oczywiście do tego nie dochodzi, bo nagle się
> okazuje, że jednak wszyscy są zadowoleni. Ale sporo szumu jest."

To też znam. Już tak było we wrześniu, jak nowa nauczycielka przyszła w
miejsce dotychczasowej.

> I całość polecam:
7444,_Mam_szczescie__Kolezanka_kazala_uczniowi_zmien
ic.html#TRNajCzytSST

> He he, skądś to znam. ;)

Jakby się dało, chętnie bym z tej zebraniowej przyjemności zrezygnowała.

BTW umysł pani nauczycielki Młodego najbardziej absorbuje ten nowy
podręcznik, ostatnie zebranie upłynęło w atmosferze narzekania na MEN.