Re: Ubiór szkolny, co można a czego nie? ;)

From: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Ubiór szkolny, co można a czego nie? ;)
Date: Tue, 9 Sep 2008 10:08:42 +0200
<ga0as2$dqt$2@atlantis.news.neostrada.pl> <ga0hie$nqk$1@news.interia.pl>
<ga35ta$e2e$3@atlantis.news.neostrada.pl>
<ga36k0$g7q$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<ga3779$3be$1@nemesis.news.neostrada.pl> <x...@h...pl>
<ga39jr$nn8$1@atlantis.news.neostrada.pl> <c...@h...pl>
<ga3blv$alu$1@nemesis.news.neostrada.pl> <1xifj5gzj6re9$.dlg@habeck.pl>
<ga44cq$s1h$1@atlantis.news.neostrada.pl> <1...@h...pl>
<ga59v2$j86$1@atlantis.news.neostrada.pl>

Dnia 09.09.2008, o godzinie 09.50.38, na pl.soc.dzieci.starsze, Lolalny
Lemur napisał(a):

> Mowa o nieco starszym pokoleniu zdaje się.

Znaczy młodsze łapie inaczej niż starsze? A jeszcze starsze
(nauczyciele) jeszcze inaczej? :)

> Dzieci żeby sprawnie funkcjonować muszą wiedzieć co to obowiązek,
> kultura, uśmiech i tolerancja.

Tolerancja. Uśmiech. Kultura. Narzucone odgórnie tak jak inni chcą
odgórnie łamać kod ubraniowy. :P

> A nie, że czaszka na koszulce to samo zło
> bo to jakaś pierdoła a nie samo zło.

Daj spokój. Zaczęło się od tego z czym czaszka się kojarzy. Nie wiem jak
tam to w szkole wygląda, bo mi się śledzić wątku nie chce, ale po prostu
tak się w szkole nie ubierają i tyle. Proste jak barszcz. Szkoła się nie
podoba to wypad i tyle.

> Z innej strony. Ja (i sporo innych osób) widzi to tak jak napisałam.

Z tej samej strony (odkupienie itp.).

> Najczęściej ze starości. A potem z człowieka robi się szkielet i jest
> czaszka. Jest deska jest sęk.

I czaszka. No sama udowadniasz jak ma się ta czaszka kojarzyć - ze
śmiercią. I deska i sęk - odpowiednio połączone też będą się ze śmiercią
kojarzyć.

> Nie, ja o ten skrót pytam. Żle obcięłam.

I Co M Pani Teraz Zrobi? To było rozwinięcie skrótu. :)
A reszta to rozwinięcie rozwinięcia. :)

> A to już inna sprawa. Jak człowiek całe życie żyje tylko domem i pracą
> to jak ma wolne głupieje. Niezależnie od wieku. Ja u siebie nie
> przewiduję. Poza tym powoli to zjawisko zaczyna się ponoć zmniejszać. I
> Bogu dzięki.

Dzięki, dzięki. Ale starość ma różne oblicza. Jak Tobie się kojarzy to
jedno, a jak społeczeństwu to drugie. I zawsze będziesz w takim rankingu
na drugiej pozycji - po społeczeństwie.

> Może ja już sobie daruję, bo to jest wałkowanie w kółko tej samej
> wypowiedzi na różne sposoby.

Ale w najmilszym możliwym towarzystwie. :)

> A i tak nie dacie rady mnie przekonać że
> czaszki są straszliwe i tworzą groźne subkultury same z siebie w
> dodatku.

Ale ja nawet przez moment tego nie sugerowałem. Nie wiem co inni, bo nie
śledzę specjalnie wątku.

> Eocik.

A niech Ci bENdzie. :)

*Habeck*