Re: W polskich sądach. lełoś kłamie.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia,pl.soc.polityka
Subject: Re: W polskich sądach. lełoś kłamie.
Date: Fri, 14 Jul 2017 05:27:42 +0200

FranekStan pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

nowienie.pdf

> Kłamiesz !!! Postanowienie sądu nie dotyczy przemocy.

I na tym właśnie polega fenomen przemocy psychicznej - ona nie
pozostawia śladów widocznych natychmiast. Ślady przemocy psychicznej
ujawniają się po latach w postaci zaburzeń psychicznych i biologicznych
oraz patologii społecznych. Tej uzewnętrznionej w mojej rodzinie w roku
1994 nikt, poza mną, nie zarejestrował. Bo kobieta sprytną jest.

> Ty to jesteś taki PiSdziak, który na białe mówi czarne, a na czarne
> mówi że to jest białe.
>
> Naruszenie przez ciebie czyichś dóbr osobistych nazywasz przemocą
> wobec ciebie.

To o czym piszę, czyli przemoc kobiety w rodzinie, stało się zanim
zacząłem pisać. Moje pisanie to tylko skutek tej przemocy. A że matka
zmusiła córkę do wejścia w te same buty to już nie moja wina, lecz wina
matki. Więc spadaj na drzewo FranekStan.

LeoTar Gnostyk