Re: WIEDZA a "wiedza"

Data: 2005-01-20 15:45:04
Temat: Re: WIEDZA a "wiedza"
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"ksRobak" <k...@f...polbox.pl> wrote in message
news:35a160F4kjshoU1@individual.net...
> Pytania:
> czym są przedmioty wysyłające posty a nieświadome SIEBIE, ?
> czym są zagraniczne trolle które spamują polskie pl.sci* ?
> dlaczego oddaje się polską przestrzeń wirtualną - oszołomstwu ?

Napisz do prywatnego *właściciela* tej "przestrzeni wirtualnej"
którym to właścicielem jest pan Tomasz Surmacz. Jego adres i dalsze
informacje na temat usenetu znajdziesz w linkach które podawałem:
Usenet w Polsce: http://www.usenet.pl/
Usenet na świecie: http://www.usenet.org/
Mini Netykieta: http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
Usenet FAQ: http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.html

> w tym wątku nie będą rozstrzygane.
> wątek zostaje zamknięty

Przez kogo ? Wątek pozostaje otwarty tak długo jak tylko
uczesnicy grupy dyskusyjnej mają ochotę w nim zabierać głos
i Tobie nic do tego... Ja wiem, że wygodniej dla Ciebie
byłoby gdyby ten wątek nie istniał, bo skompromitowałeś się
setnie, no ale taki już jesteś że nam tu dostarczasz rozrywki :-)
I nic na to nie możesz poradzić...