Re: Wędzenie.

Data: 2009-12-06 10:51:59
Temat: Re: Wędzenie.
Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> MŚK z sąsiadem wędzili olchą, było pycha i nic wiecej mnie nie interesuje,
> ale dzięki :-)
> A co do raka - genetycznie mam go w swoim organizmie i to naprawde
> najprawdopodobniej tylko kwestia czasu, aby i bez wędzenia się ujawnił.
> Jeśli w ogóle ma na to ochotę.
> Mam do tego czasu nie jeść pysznych rybek? A może zacząć po tym czasie?
> A jeśli nie ma ochoty sie ujawnić, to sorry, tym bardziej nie ma powodu,
> abym z nich rezygnowała...
>
> --
>
> Ikselka.

Można wiedzieć co artystka miała na myśli pisząc że ja nie chcę się ujawnić? A
czy zrezygnujesz z jedzenia wędzonych rybek. Nie interesuje mnie to. Uważałem że
mam w zakresie obowiązków poinformowanie Ciebie i innych o zagrożeniach. Jak by
spadały cegły z dachu i ja bym o tym wiedział to to bym starał się poinformować
tych co by mięli tamtędy przechodzić. Dla mnie to normalne zachowanie.