Re: Who is who, panie Bolku?

Data: 2017-05-21 07:44:58
Temat: Re: Who is who, panie Bolku?
Od: "Chiron" <c...@t...ja>

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:89b4c69c-4225-4af9-b569-561e430eb0fa@googlegrou
ps.com...
W dniu niedziela, 21 maja 2017 02:05:48 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> Powtarzam. Zobacz kanał Truszka.
> Dlaczego może być wiarygodny - napisałem.
>
> A to ponieważ jest krewnym dobroczyńców ludu - twórców serwera "Chomik".
> W Korei są ciężkie więzienia za obrazę głowy państwa dokładnie jak w
> Tajlandii,
> ale taka jest specyfika kulturowa regionu Dalekiego Wschodu - azjatycka
> formacja społeczno-kulturowa, że Król, Cesarz, Prezydent w pełni
> suwerennego
> kraju i jego polityka chronione są surowym prawem karnym niezależnie od
> nazwy tej polityki. Do czasów okupacji amerykańskiej było tak również
> [...]

PS. Dałem tekst który wyśmiałeś, do przeczytania pewnemu doktorowi prawa,
znajomemu nieodżałowanej towarzyszki Łory Kim-Kustrzeby. Potwierdził
wszystko co napisałem na temat aspektów "Arthy, Kamy i Dharmy" życia w Korei
co do joty.

=====

Uważasz, że Kviat zrozumiał: 5%, 10%, czy niczego nie zrozumiał? Jakubie-
nie wymagaj od niego zbyt wiele. Problem w tym, że jak on czegoś nie kuma-
to po prostu bluzga. No ale to normalna reakcja jest, prawda?
p.s.
Relacje z Korei Północnej znam z pierwszej ręki. Też się dziwiłem. Jednak- o
czym ci kolesie nie mówią- to nie jest tak, że z kolejki metra turysta
wysiądzie tam, gdzie chce i sobie pójdzie pozwiedzać. Grzecznie, aczkolwiek
stanowczo- zostanie zawrócony. Jemu trudno stwierdzić, czy te tak podobne do
innych koreańskie buzie widział już wcześniej czy nie. Czasem dopiero w
takiej sytuacji rozumie, że był cały czas śledzony.
--
Chiron