Re: Wielka, poważna prośba.

From: "jenny" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wielka, poważna prośba.
Date: Thu, 7 Nov 2002 18:24:26 +0100

no wlasnie moze tak jak napisal Marsel sprobuj z kasa chorych oni przeciez
finansuja takie leczenia a to ze sa panstwowymi lekarzami nie oznacza wcale
ze sa gorsi. Naprawde przykro mi ze masz taka a nie inna sytuacje w domu i w
zycui osobistym. jesli masz ochote to mozesz mi powiedziec cos wiecej na
ten temat. ale napisz do mnie a nie na grupe to pogadamy
pozdrawiam goraco
Jenny
Użytkownik "dipsom_ania" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
pomocy.
> Do drugiego - BYĆ MOŻE (gwarancji przeciez nie mam!!) pomoc otrzymam, ale
> zostawi mnie bez leku i...
> Chce mi się teraz kopać cokolwiek, płakać, po prostu przepadłam."
>
> Zadzwoniłam do innego lekarza. Także 80 zł.
> Jedna osoba z Was odpisała mi, żebym wzięła lek od pierwszego i poszła do
> drugiego. Nie byłoby żadnego problemu gdyby nie to, że razem wyniosłoby
mnie
> to 130 złotych. A JA TYLE NIE MAM.
> Mama zapytała, czy dzwoniłam do osób z książki telefonicznej.
Prowizorycznie

http://www.gazeta.pl/usenet/