Re: Wlew kroplowy u dziecka w domu

From: "Jola" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Wlew kroplowy u dziecka w domu
Date: Mon, 16 Jun 2003 13:26:18 +0200
Sender: j...@p...onet.pl@inet2.piasta.pl

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:40a7.000001fc.3eed74f7@newsgate.onet.pl...
Tylko po co te cyrki jak rodzice/rodzina się
> nie zaraziła; pielęgnirki i lekarze z tego oddziału musieli by być chorzy
w tej
> sytuacji non stop nie nosili maseczek jak w Chinach z powodu SARS.

Chodzi głównie o to, aby nie przenosić wirusa w dzieciaczka na
dzieciaczka.... Tylko aby to było spełnione ca ły personel musi dezwzględnie
przestrzegać zasad higieny. (przedewszystkim dokładne mycie i dezynfekcja
rąk przed każdym wejciem i przy wyjściu z salki zabiegunkowanego dziecka).
Inaczej ideę systemu izolacji można o kant d....

Jola