Strona główna Grupy pl.sci.psychologia "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM... Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...

Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...

Data: 2020-05-22 11:35:47
Temat: Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 22 May 2020 11:27:20 +0200
doszła do mnie wiadomość <o...@4...com>
od Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> :
>Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 22 May 2020 11:10:58 +0200
> doszła do mnie wiadomość <t...@4...com>
> od Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> :
om>
"POznacie". Moze tyle czasu trzeba lewackiej propagandzie do zbudowania
obrazu-narracji "pasujoncego do wytycznych" ale FAKTY takiej obrobki w czasie nie
POtrzebujom. Wiele juz dzis wiadomo w sPOsob pewny.

>Źródło jest ciekawe:
>"Moi przyjaciele z laboratoriów w Kalifornii i w Nowym Jorku, którzy badają od
samego
>początku naturę tego wirusa, jego budowę".
>szurszurszur

A niech będzie całe:
"- Nie jest to dzieło ewolucji, nie jest to dzieło mutacji naturalnych, tak jak
początkowo nam mówiono: że ten wirus powstał w drodze takiej, iż zmutował z
nietoperzy -
przez jakiś organizm pośredni - na człowieka. Ten koronawirus SARS-Cov 2 nie jest
naturalny. Moi przyjaciele z laboratoriów w Kalifornii i w Nowym Jorku, którzy badają
od
samego początku naturę tego wirusa, jego budowę, od początku alarmowali, że jest w
nim
coś nienaturalnego, jest w nim ślad ludzkiej ręki. Już dziś wiemy, że kombinacja
genetyczna, która jest nieduża (bo to jest kilka genów) została zmieniona ludzką
ręką, że
dodano mechanizm wzmocnienia oddziaływania na człowieka. To wszystko wskazuje w 90
proc.,
że ten wirus był tworzony laboratoryjnie, prawdopodobnie od 2003 roku - tłumaczył
gość
,,Rozmów niedokończonych"."

Jest to w wyraźnej opozycji do tego:

https://www.totylkoteoria.pl/2020/05/koronawirus-poc
hodzenie.html

" Czy hipoteza o tym, że koronawirus SARS-CoV-2 został stworzony w chińskim
laboratorium
(np. w Wuhanie), jest całkowicie niedorzeczna czy może być w tej koncepcji ziarnko
prawdy?

Ludzie wydają się bardzo upraszczać to jak działają wirusy, czy wirusologię jako
naukę i
to, jak wyglądają metody badawcze w laboratorium wirusologicznym. Gdyby ten wirus
został
stworzony w laboratorium, bylibyśmy to w stanie stwierdzić na podstawie analizy
genomu.
Sztuczne modyfikacje w genomie wirusowym, a już szczególnie tworzenie nowych wirusów
laboratorium to przedsięwzięcie niezwykle trudne i zostawia pod sobie ślady, bo nie
jesteśmy jeszcze na tyle obeznani z wirusami by nimi manipulować. Gdyby tak było, z
pewnością bylibyśmy o krok od pozbycia się wielu chorób cywilizacyjnych, nie
mielibyśmy
problemu z obecną pandemią, o HIV i innych chorobach wirusowych nie wspominając."

Ciekaw jestem, czy ci "przyjaciele z laboratoriów w Kalifornii" istnieją w realu, bo
może
pan Gadowski rozmawia z nimi za pomocą jekiegoś medium spirytystycznego lub słyszyn
ich
głosy z kosmosu, albo odwiedzają go na balkonie i wyszepyują przekazy(znam i takie
przypadki, nawet z wyłączonego telewizora potrafią gadać)?