Strona główna Grupy pl.sci.psychologia "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM... Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...

Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...

Data: 2020-05-22 21:03:31
Temat: Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...
Od: m...@g...com

> Tym bardziej bym do Gada z tym POszedl. O igrzyskach wojsKOwych w Wuhan
> w pazdzierniku 2019 skond wszyscy wojsKOwi sPOrtowcy przywlekli juz jak
> mowiom koronavirusa [francuzi oficjalnie o tym piszom] Gad juz wie...

To i o tym też powinien wiedzieć. Nie wie, to niech się dowie. Ja go nie
uważam za kryształ, coś mi w nim nie pasi - TYLE WIE I JESZCZE ŻYJE?

---
Nie jestes jedyna ktorej cos w nim nie pasi.
Krysztalow juz [po smierci JPII] nie ma ;)
A czemu jeszcze zyje? Pamietaj ze o tym zawsze ostatecznie decyduje Bog. :)