Re: Zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia

From: Sławek <s...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia
Date: Sun, 31 Aug 2008 22:07:47 -0700 (PDT)

On 31 Sie, 23:46, "regen" <regen@....hm....os.pl> wrote:

> Nie ma obowiązku. Lekarz  POZ kieruje na badania wg  własnego uznania. Jeśli
> jakieś badania są potrzebne do pracy, kieruje na nie specjalista medycyny
> pracy, a płaci za to pracodawca.
>
> Pozdrawiam
> regen.

Może niedoprecyzowałem... Cel tego zaświadczenia to Powiatowe Centrum
Pomocy Rodzinie, w sprawie orzekania o niepełnosprawności, gdyż kończy
mi się orzeczenie. Dodatkowo dzisiaj zaczęła mi się kampania
wrześniowa stąd ta niedogodność...
Radzicie iść do lekarze ogólnego, czy nie ma na takie coś szans?