Zdrowe obiady

71. Data: 2011-01-06 17:23:23

Temat: Re: Zdrowe obiady
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Jan 2011 18:14:34 +0100, medea napisał(a):

> Czasu nie cofnę.

Na każdego jest sposób ;-)

72. Data: 2011-01-06 17:25:09

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-06 17:17, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Ależ nie krępuj się Iwonko! Podaj swoje ZDROWE propozycje. Amerykański
> hamburgerek?

Prawdziwy hamburger to akurat chory nie jest.

Qra
--
limitowana

73. Data: 2011-01-06 17:28:16

Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego ślicznego dnia Ikselka dokonał/a produkcji posta :

> Się nie ma firmy, to się ma znajomych z firmą. Na pustyni mieszkasz?
> - moja karta wędrowała po znajomych dosyć sporo.

Ale to jest niezgodne z regulaminem karty makro.

JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się mądry z wiekiem.
Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

74. Data: 2011-01-06 17:28:18

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> Tak myślałam. ;-P

jak zwykle...... bystrzacha z Ciebie....

i.

75. Data: 2011-01-06 17:29:57

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message news:ig4tti$rid$1@news.onet.pl...
> Dnia 2011-01-06 17:17, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Prawdziwy hamburger to akurat chory nie jest.

niemozliwe!!!!!

i.

76. Data: 2011-01-06 17:41:52

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-06 18:29, niebożę Iwon(K)a wylazło do ludzi i marudzi:

Serio???!!!!

Qra
--
limitowana

77. Data: 2011-01-06 17:47:13

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message news:ig4ust$p4$2@news.onet.pl...
> Dnia 2011-01-06 18:29, niebożę Iwon(K)a wylazło do ludzi i marudzi:

> Serio???!!!!

amerykanski....nigdy w zyciu!!

i.

78. Data: 2011-01-06 17:52:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Jan 2011 18:28:16 +0100, JoAsienka napisał(a):

> Pewnego ślicznego dnia Ikselka dokonał/a produkcji posta :

> Ale to jest niezgodne z regulaminem karty makro.

Fajnie - na pewno Makro z tego powodu mi zabroni u siebie kupować :-)

79. Data: 2011-01-06 17:59:43

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Fajnie - na pewno Makro z tego powodu mi zabroni u siebie kupować :-)

Co nie zmienia faktu, że nie jesteś w porzadku. Świadomie łamiesz regulamin,
na który się zgodziłaś.
J.

80. Data: 2011-01-06 18:00:56

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fajnie - na pewno Makro z tego powodu mi zabroni u siebie kupować :-)

a spowiadasz sie z tego??

i.

Herbata angielska
Kaczka z jabłkami.