Re: Znieczulenie zeba podczas ciazy-PILNE

From: "zuzak" <z...@p...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.dzieci
Subject: Re: Znieczulenie zeba podczas ciazy-PILNE
Date: Wed, 13 Sep 2000 13:49:43 +0200

Adam Szczebak napisał(a) w wiadomości:
<8pnm0a$14j$1@aquarius.webcorp.com.pl>...
>moze ci sie cos pomylilo z rtg???

Nie nie pomyliło mi sie z rtg. Napisalam to co sugerowalo mi dokladnie 3
lekarzy.
>przeciez znieczulenie miejscowe jak sama nazwa wskazuje, dziala w miejscu,
>nie w calym organizmie. owszem, dustrybucja znieczulenia jest, ale w calym
>organizmie jest to napewno taka ilosc, ze nie zaszkodzi, nawet w ciąży.
Tutaj dokladnie chodzi o bardzo wczesna ciaze, a powinienes wiedziec ze
wtedy wystepuje najwieksze zagrozenie wystapienia u dziecka wad
rozwojowych.Wytlumacz mi po co ryzykowac ???? skoro wiekszosc lekarzy
odradza znieczulenia w I symestrze i skad ta pewnosc ze na pewno nie
zaszkodzi ?

>a poza tym ktos tu wspomnial o leczeniu 'na zywca' - brrrr....
>ten ktos chyba nie ma wyobrazni, wlasnie podczas leczenia bez
>znieczulenia moze dojsc do komplikacji predzej, niz podczas podania.

Jesli juz cytujesz moj post to nie zwracaj sie per "ktos" !!!!!!
Nie bede polemizowac kiedy moze dojsc bardziej do komplikacji, bo ani nie
jestem poloznikiem, ani stomatologiem. Poza tym kazdy z nas inaczej odczuwa
bol i ma inne doswiadczenia jesli chodzi o leczenie zebow.
>zycze mimo wszystko bezbolesnych wizyt podczas ciazy
Na razie nie mam w planach nastepnego dzieciatka, ale dzieki
>adam
Renata

http://konkurs.rubikon.pl