Re: Znieczulenie zeba podczas ciazy-PILNE

From: "zho" <z...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.dzieci
Subject: Re: Znieczulenie zeba podczas ciazy-PILNE
Date: Thu, 14 Sep 2000 23:40:18 +0200

Użytkownik laute <l...@i...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@i...pl...
> Czesc,
> Mialam podobny problem w ok. 8-9tyg. ciazy. Dentysta polecil skonsultowac
> sie z poloznikiem prowadzacym ciaze, a ten ostatni uswiadomil mnie, ze
jest
> specjalny srodek znieczulajacy dla kobiet w ciazy (bez adrenaliny). Dalam
> sie wiec znieczulic tym wlasnie srodkiem, w dodatku w mniejszej (1/2)
dawce.

> Niedlugo potem mialam rowniez borowanie przyszyjkowe, ale poniewaz moja
> dentystka obiecala mi, ze nie bedzie bolec - to tym razem sie nie
> znieczulalam.
> Wiem, ze duzo zalezy od samego polozenia zeba. Zeby gorne latwiej sie
> znieczulaja i mozna uzyc skutecznie mniejszej dawki, podczas gdy
> znieczulanie dolnych jest troche bolesne i moze wymagac wiekszej ilosci
> "znieczulacza". To sa wiadomosci uzyskane od dentysty.
> Radzilabym zaczac bez znieczulenia, a jak bedzie bolalo poprosic o
> znieczulenie bez adrenaliny w mniejszej dawce.
> [...]

Moj dentysta ma sprzet do snieczulania na bateryjki :)
Nieduzym pradem blokuje chwilowo, polaczenie nerwowe :)))
Chyba nieszkodliwe, do organizmu sie nic chemicznego nie dostaje a bolu jak
dobrze zrobione nieczuc, a i prad tylko po paszczece lata:)

--
Pozdrawiam ZHO (&Zuzia 23m)
http://www.akwa.aip.pl

--