Re: Zupa z cukinii

Data: 2014-10-02 14:11:09
Temat: Re: Zupa z cukinii
Od: FEniks <x...@p...fm>

W dniu 2014-10-02 11:29, Trybun pisze:

> Istotnie, ale podany przez Ciebie przepis, takie składniki że miksować
> to w celu zamaskowania zawartości wydaje się być kuchenna zbrodnią...

Czasem zbrodnie popełniamy w dobrej sprawie.

> Nawet można zrozumieć tą bryjkę którą zamówiłem kiedyś w knajpie pod
> nazwą "krem z borowików", w której próżno szukać nie tylko tytułowych
> borowików, ale w ogóle jakichkolwiek grzybów naturalnych, ale
> miksowanie zupy na prawdziwych, naturalnych składnikach wydaje się
> być złym pomysłem.

Myślę, że nie ma jedynego słusznego sposobu na jakąkolwiek zupę, można
ją zrobić na tysiąc sposobów - miksując lub nie, dodając ziemniaków lub
nie, przyprawiając tym lub owym, quodlibet. Każdy może ją sobie zrobić
inaczej i jeść tak jak lubi najbardziej. Nawet ci, którzy wcześniej byli
zdania, że -

"Zamieniając cukinię na dynię

....albo na szczaw, groch, fasolę, kalafior, kurzęcinę, por, lub cokolwiek innego...

i tymianek na gałkę muszkatołową

...albo na czosnek, majeranek, cząber, koperek, zieloną pietruszkę, imbir lub
cokolwiek innego...

otrzymujemy równie pyszną zupę z dyni

...albo ze szczawiu, grochu, fasoli, kalafiora, kurzęciny, pora lub z czegokolwiek
innego..."

- mogą to zdanie zmienić.

Ewa