Re: Życie

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Życie
Date: Sun, 6 Aug 2017 08:56:28 -0500

<j...@o...pl> wrote in message
news:65cd3cde-caa5-4554-8cc9-a8ab2cbad738@googlegrou
ps.com...
> [...]
ps.com...

> jakie rozdwojenie? po prostu jeden, jedyny raz dobitnie ja odczułem.
> najprawdopodobniej dzięki łaskawości Jahwe. ale tego nie jestem pewny.

Co to znaczy? Opisz to ...

> zawsze dbałem sam o siebie, co nie znaczy, ze mi ludzie, czy Bóg nie
> pomagali.
> nie ma światów lepszych od Nieba. a wątpliwe, abym w Niebie był
> najbardziej
> przydatny.

Niebo to wymyślona bajeczka w roli marchewki.
Tak samo jak piekło to bajeczka w roli kija.
Marchewką religie zachęcają ludzi do dobra a straszą ich kijem od robienia
zła.

> pewnie Pszemku według ciebie takze wszyscy swieci
> byli przez biale myszki opętani:)

Być może... albo są w ogóle wymyśleni. Proces uznawania za świętych
w kościele katolickim jest według mnie farsą - śmiechu warte.
Zastanawiałeś się nad tym procesem bardziej szczegółowo?

> a może jest tak, ze to Ty po prostu tak mało widzisz i czujesz?

Najwyraźniej. I cieszę się z tego faktu że nie cierpię na urojenia :-)