Re: biedne kwiatki (sypane na boze cialo)

Data: 2013-06-01 21:52:17
Temat: Re: biedne kwiatki (sypane na boze cialo)
Od: m...@g...com

W dniu czwartek, 30 maja 2013 10:46:12 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:
> Corka znajomego od samego początku wiosny opieprzala tate za zrywanie -nawet dla
niej lub mamusi- choćby pojedynczych kwiatow, "bo to je boli" i "powietrza nie
będzie" -tak nauczono ja w szkole, zresztą sam ow ojciec kiedyś w ten sposób
tlumaczyl swoim dzieciom ze nie należy niszczyc zieleni. Wczoraj spotkałem go po tym
jak "zobligowany" przez zone -przyznal mi się ze zrywal cale narecza kwiecia z
krzakow, ot z okazji dzisiejszego sypania kwiatkow na procesji bozegociala (o ironio
przez ta sama corke - swiezo upieczona pierwszokomunistke). Zadzwonie i zapytam go
dziś -jak tam wrazenia cory przy sypaniu tychze kwiatkow...bo ze gość ma kaca po
wczorajszych prereligijnych zabiegach ogrodniczych to było po nim widać... ;)

> ironia losu...prawda? :)

No i już wiem- niewinność i wrazliwosc dziecka na piękno kwiatow zostały "zdeptane"
wraz z wdrożeniem jej do religijnej gorliwości procesyjnego ich deptania. Już bez
obciachów zrywa kwiaty...i od razu je wyrzuca bawiąc się w procesję. :/